საქაერონავიგაცია
მთავარი
კომპანია
კომპანიის პროფილი
კორპორაციული მართვა
ინტეგრირებული მართვის სისტემა
სოციალური პასუხისმგებლობა
ისტორია
საქაერონავიგაცია წარმოგიდგენთ
სერვისები
საჰაერო მოძრაობის მართვა
სააეროდრომო სამეთვალყურეო პუნქტი (TWR)
მისადგომის სამეთვალყურეო პუნქტი (APP)
რაიონული სამეთვალყურეო ცენტრი (ACC)
საჰაერო მოძრაობის ნაკადების რეგულირება (ATFM)
საჰაერო მოძრაობის საფრენოსნო-საინფრომაციო (FIS/AFIS)-ის მომსახურება
საჰაერო სივრცის ორგანიზება
საჰაერო მოძრაობის მართვის პერსონალის კვალიფიკაციის კონტროლი
საავიაციო ძებნა-შველის საკოორდინაციო ცენტრი (ARCC)
ტექნიკური კომპლექსი
რადიოლოკაცია
რადიონავიგაცია
კომუნიკაცია
ვიზუალური ნავიგაცია
ავტომატიზირებული მართვა
ოპერატიული მართვა
მეტეოსამსახური
სააერნაოსნო ინფორმაციის სამსახური
ბიზნეს ზონა
მომხმარებლები
მომსახურების ფასები
ფინანსური ანგარიშგება
ვაკანსია
პუბლიკაციები
საპენსიო ფონდი
მედია
ახალი ამბები
საქაერონავიგაციის ლოგო
ფოტოგალერეა
ვიდეოარქივი
ბლოგი
კონტაქტი
EN
ბლოგი
მთავარი
ბლოგი
თავისუფალი მიმოსვლის და „ღია ცის“ შეთანხმება
25 მარტი, 2022
საავიაციო სამართლის მოკლე ისტორიული მიმოხილვა
18 მარტი, 2022
ვიზუალური და სახელსაწყო ფრენის წესები
22 იანვარი, 2021
ფაქტები და მითები ფრენის შესახებ
22 იანვარი, 2021
რა არის ADS-B სისტემა?
22 იანვარი, 2021
ერთიანი ევროპული ცა
16 ნოემბერი, 2020
თანამედროვე ავიაციის ისტორიის დასაწყისი
30 ოქტომბერი, 2020